Thursday, January 7, 2016

Matching Manicure Sunday - Red Nails

Hi there!








Ovotjedna 'crvena manikura' u meni je probudila želju za nečim toplim, a najtoplije što mi je palo na pamet je đemper. Prikladno, sezona je đempera, a nemam ništa protiv crvene boje.
Bazna boja je sloj essence 'fame fatal', pečatiran essence lakom za pečatiranje u bijeloj boji uzorcima s pločice hehe060. Uzorci su fino urezani, ne bi trebalo imati problema s prenošenjem na nokat... ukoliko niste ovako slabovidni poput mene. Nisam ni primjetila da su neki uzorci razmazani dok nisam vidjela velike fotke, a sad je prekasno da uradim nešto drugo. Svejedno, meni se ipak sviđaju. 
Nadam se da će se svidjeti i Vama. I naravno, ne zaboravite provjeriti što su druge cure napravile.

This week's 'red manicure' made me wish for something warm, and the warmest idea I had was a sweater. How appropriate, it's sweater weather season. 
Base color was a one coat of essence 'fame fatal', which I stamped with essence white stamper and hehe060 stamping image plate. The plate is nice engraved, you shouldn't have problem using it... unless you're suffering from poor sight vision like I do. I haven't noticed that some nails are smudged until I saw it on the big screen. Now it's too late to change it. Never the less, I still like it.
Hope you'll like it too. And please, do check out what the other girls have done. 

Thanks for stopping by, Žana

28 comments:

  1. Moj najdraži crveni lak i to pečatiran sweater uzorak :D Savršeno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da sam pogodila dobitnu kombinaciju, fala Mila :*

      Delete
  2. Super su :) I ja sam napravila nekaj na tu foru, samo još nisam stigla pofotkati, valjda budem do nedjelje :D

    ReplyDelete
  3. Pa ovo odlično izgleda. Imam ovu pločicu, i ispao je totalni fail. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma daj, nadam se da ćeš drugi put imati više sreće :D

      Delete
  4. Oh what a beautiful, warm and comfy sweater on your nails!!

    ReplyDelete
  5. Baš mi se sviđa manikura, ova ideja sa ''džemperom'' je genijalna:)

    ReplyDelete
  6. Đemperasta manikura me like it. :D I ja imam ovog ljepotana od laka. Zanemari ovih par razmazanih točkica, to tak mora biti, bez obzira na to meni je manikura jako lijepa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ne mora to tako biti, ali valjda drugi put bude bolje... hvala ti :D

      Delete
  7. Awwww cute mani :-D Lovely red :-D

    ReplyDelete
  8. Znaci jos uvek mozemo da objavljujemo "dzemper manikire"... Pa da, jos uvek je zima, a dzemperi greju! Super manikir! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. danas definitivno ne, tu je vrijeme za kratke rukave, ali imam osjećaj da ćemo još koji put tražiti đempere po ormaru ;)

      Delete
  9. Nisam nikad radila džemper manikuru ali moram priznati da izgleda baš simpatično :D

    ReplyDelete
  10. Viš ja sam ove godine imala u planu napraviti barem jednu 'vesta' zimsku manikuru a sad ošo voz... Možda opet padne malo bijelo govno :P
    No, da se vratim na ovu tvoju manikuru, baš mi se sviđa ova kombinacija <3
    Ne bi se bunila protiv takve vestice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uf tu je tako hladno da ovakvi đemperi i veste super pašu, makar nema snijega :D
      onda, da se bacimo na igle i vunu ;)

      Delete
  11. Odlično, baš mi se sviđa manikura :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...