Wednesday, February 26, 2014

Seductive

Hi there!

I can't found enough good words to describe this beauty - p2 'seductive' from their 'sand style' collection. This polish is from purplish side, with bunch of gold holo glitters that can look kinda green or hot pink, depending of the light. I must say that it really wears its name for a good reason big grin. I already wear it few times, but never get to chance to get good photos... till this time. P2 polishes have great brush, awesome drying time, great price... so if you're in Austria or Germany be sure to get yourself  bottle or two winking.
I'll leave you to feast your eyes, special agent Booth is waiting for me blushing.

Ne mogu pronaći dovoljno riječi da opišem ovog ljepotana - p2 'seductive' iz njihove 'sand style' kolekcije. Lak dolazi iz palete ljubičastih, a u sebi ima tonu zlatnog glittera koji, zavisno od svjetla zna izgledati i zelenkasto i rozo. Svoje ime zbilja nosi s razlogom big grin. Već sam ga par puta šetala, ali nikad nisam bila zadovoljna s fotkama... do ovog puta. P2 lakići imaju krasnu četkicu, vrijeme sušenja je odlično, cijena je skoro pa smiješna... pa ako ste već u Austriji ili Njemačkoj, ne propustite priliku zgrabiti si bočicu ili dvije winking. Ostavljam Vam da pasete oči, specijalni agent Booth me već čeka blushing.








Oh yes, I forgot to mention, these are two coats, no topcoat, outside in the sun. What color did you wear today?

I da, skoro zaboravih, na fotkama su dva sloja, bez nadlaka, vani na suncu. Koji ste Vi lakić danas šetale?

Thanks for stopping by, Žana 

52 comments:

  1. Tega imam, res je prekrasen. <3

    ReplyDelete
  2. Krasan hrapavac! :-) Danas sam potpuno razlicita od tebe, "setam" nesto crno-sivo-belo napravljeno uglavnom akrilnim bojama :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e ja danas šetam nešto sasvim drugačije, ove su fotke napravljene pred par dana ;)

      Delete
  3. Sviđa mi se boja, i uvijek su mi zanimljivi ovi lakovi koji pored što dobro izgledaju imaju ovu hrapavost u sebi. Jako je teško nositi ih, pravi su izazov ali su me uvijek privlačili. Barem su na mojim noktima pravi izazov. Ne znam da li se slažeš sa mnom i kakav je kod tebe slučaj!? Morat ću da potražim savršeni p2 'seductive'. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su predivni, obožavam hrapavce... i mogu ti reći da se s njima osjećam super ugodno, volim taj osjećaj :D
      doduše, kako preko njih ne ide nadlak znaju nešto kraće trajati, ali to se da popraviti tako da se uopće ne primjeti ako je lak bio otkrhnut ;)

      Delete
  4. Kako je samo divan i neobican! Mnooogo mi se svidja i bas je neocekivana kombinacija te boje i shimera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se, ovaj zlatni odsjaj ga baš digne :D

      Delete
  5. Toliko mi je krivo što p2 nema van Nemačke i Austrije jer imaju baš odlične teksturce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel' da... mi smo se ponadale da bi se u dm-u mogli ukazati ali ništa od toga, bojim se :(

      Delete
  6. It's very beautiful, I like the shimmer in it!

    ReplyDelete
  7. i think this polish is so beautiful. i love how they call it samd style collentuon. that shimmers partcles looks like a sands :)

    ReplyDelete
  8. Divan! Podseća me na send verziju OPI-jevog laka It's My Year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da znaš da je, baš sam išla pogledati swatcheve :D

      Delete
  9. Baš je lijep! :) Samo šteta što ih nema kod nas..

    ReplyDelete
  10. I'm wearing blue today:) I love that polish, it's so good:)

    ReplyDelete
  11. Prekrasaaan, njihovi sand lakovi su mi super :D

    ReplyDelete
  12. Ajme, koja nijansa <3 imam jedan takav, ali ne u toj nijansi. Ali divan je!

    ReplyDelete
  13. nice! Ja šetam neki pohabani crveni, :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. neću ti zamjeriti jer znam da su tvoji prstići najvridniji na svitu :D

      Delete
  14. predivan lakić ali Booth je najljepši!:D

    ReplyDelete
  15. Stvarno je predivan... :) Ja idiot, prije dva tjedna bila sam u Grazu, i imala na pameti da obavezno moram pogledati tamo p2, i pored toliko razgledavanja i svih drugih stvari, na kraju u potpunosti zaboravila na to. :(

    ReplyDelete
  16. It is very cute, I like the shimmer in it :)

    ReplyDelete
  17. prekrasan je! i ne triba mu nadlak! ja danas imam jedan essence lak s kojim sam za divno čudo zadovoljna (iako mi njihovi lakovi odmah odu s noktiju), baš ću vidit oće li izdržat sutra. i slikala sam ga, mislim ga čak i u post stavit koliko mi se svidija, a cilih 10 kunića košta! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. poasti da se tebi sviđa nešto šta košta 10 kunića, neka neka :D

      Delete
  18. Taj mi je jedan od najljepsih i najpotrosenijih,obozavam ga ;)

    ReplyDelete
  19. It looks so amazing! <3

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...