Friday, May 4, 2012

Funky leopard


Hi my friends!


My nails are still in healing process, although it doesn't seems to help, but let's just wait and see. In meanwhile, this is one of the manicures I did before I started with it. 
Nothing much to say about it, the pics are telling enough.
Nokti su još uvijek u fazi liječenja odnosno oporavka, iskreno, ni ne čini mi se da baš pomaže, ali sačekat ćemo pa vidjeti. U međuvremenu, ovo je jedna od manikura koje sam odradila unaprijed.
Nemam puno za reći o njoj, fotke glasnije govore.




What do you think - yay or nay?
Što mislite - da ili ne?


Till we meet again... love, Žana

p.s. 
Bad, bad blogger won't let me post the pics for two days now, so I had to change my browser... but I want my chrome back!!!
Zločesti blogger ne da mi postati fotke već dva dana, pa sam promijenila pretraživać... strava, hoću svoj chrome natrag!!!

36 comments:

  1. kako cool!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    p.s. imaš giveawayić na mom blogu :)

    ReplyDelete
  2. Very cute! I love the colors!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hahaha. ma skužila si ti kaj mislim. jaj kao yay. ;)

      Delete
  4. ovo mi je preslatko!!.....i bez problema bih zamjenila leoparda za svoje natur nokte:)))....
    ah bloger!!!....i ja sam u zadnje vrijeme zbog njega pi&%$#*.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ti dođeš kod mene i štrikaš na miru, a ja ti nalakiram nokte ;-D
      najveća mi je muka što sam radi blogger morala preselit na firefox... ali samo kad pišem novi post ;-D

      Delete
  5. I think yay! ;) super kombinacija boja :*

    ReplyDelete
  6. One of these days, I have to try a leopard mani. :) This looks really pretty!

    ReplyDelete
  7. Vidjela već na fejsu! Uglavnom, sviđam!

    ReplyDelete
  8. Probaj preko Picasse, ja uvijek tako uploadam slike, nemam problema.
    Koja je to crvena? zanimljiva mi je kombinacija boja skroz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na chromu nikako ne da, probala sve opcije... pa sam se preselila na firefox, ali još uvijek volim chrom više :-D
      ta crvena nije baš crvena nego koraljna - c'est la vie iz proljetnog asortimana essence-a ;-)

      Delete
  9. Meni su se u prvom trenutku učinili čokoladni kolačići sa nekim slatkim sočnim punjenjem, ali to je zato što sam bila gladna, hihihi...! Izvini, šta da radim kad padam na slatkiše...!!!
    Lepo se vidi da je to leopard, jeste da je plavi, ali ako može pink Panter, zašto da ne može svetlo plavi leopard? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa sad kad kažeš vidim i ja neku sličnost s kolačima... lol
      a da, ako nitko nije vidio svjetlo plavog leoparda tko kaže da ga nema... negdje...

      Delete
  10. nisam ja bas od leoparda, a ne znam zasto te chrome zeza, ja nemam takvih problema, a i meni je drazi od firefoxa koji je u zadnje vrijeme grozno spor

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma i sad sam probala, ne da i ne da :-p
      inaće mi je chrome daleko najbrži i najjednostavniji od svih pretraživača :-D

      Delete
  11. definitivno da. I ja sam prešla na chrome, jer je firefox bio sramotno bezobrazan i štekao i sl.

    ReplyDelete
  12. aaww predivno izgleda, i lijeepe boje =)

    ReplyDelete
  13. Super Cute! Just the right amount of leopard print.

    ReplyDelete
  14. Meni ovo genijalno.Ovako bih svaki dan...da se pravim važna!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...