Wednesday, April 4, 2012

Purple with the subtle stamping... what a boring title :-p

Hi my friends!


How are you today? Is it peaceful in your corner of the world? Did anyone or anything gave you the reason to smile today? Hope yes   
Let's go on notd. I found some similar polishes in my stash, and even a dupe, hooray. Wanna see?
Kako ste mi danas? Je li mir ovladao vašim djelićem svijeta? Je li vam netko, ili barem nešto dalo razlog da se nasmiješite? Nadam se da da 
'ajmo mi na današnje nokte. Našla sam neke slične lakiće u zalihi, čak i dupliće, jupi. Zanima vas?


Maybe I didn't catch it on the pictures, but Joy 353 and estetic 353 by Ingrid cosmetics are dupes, they even have the same number. I really don't know anything about Joy polishes, if someone knows, I would really appreciate  sharing the knowledge about it. This franken used to be Flormar supershine 38, glitter, I put some pigments in it and now I have this great polish. All polishes in two coats, no topcoat... surprisingly, 'electronica' has the worst formula from these polishes.
However, I needed something so spiced it up a little, so I added some stamping, I used Konad image plate m70 and Color Club 'worth the risque' polish. 
Možda i nisam uhvatila najbolje, ali Joy 353 i estetic 353 od Ingrid cosmetics su duplići, čak imaju i iste brojke. Nemam blage veze o Joy lakićima, ako netko zna nešto o njima, cijenila bih razmjenu znanja. Franken je nekad bio Flormar supershine 38, glitter, ubacila sam nešto pigmenta u njega i sad imam još jedan super lakić. Tu su svi u 2 sloja, bez nadlaka... za divno čudo, 'electronica' ima najgoru formulu od ovih lakova. 
Nego, trebalo je ovo malo začinti, pa sam dodala i stamping, za njega iskoristila Konad pločicu m70 i Color Club 'worth the risque' lakić. 


At the end, I was pretty happy with the look of my nails... almost. My nail are again super short, what else is new!? I tried to fix it with 'diamond hardener' from Look By Bipa... it didn't help . I've been using it for almost two months now... no progress here... going back to Eveline. 
Na kraju sam i bila zadovoljna manikurom... skoro. Nokti su opet kratki, hello, šta još ima novo!? Pokušala sam ih popraviti s 'diamond hardener' od Look By Bipa... nije pomoglo . Koristila sam ga skoro dva mjeseca... ništa od napretka... vraćam se na Eveline.




That's all folks, till we meet again... love, Žana

42 comments:

  1. Nice colors and stamping :)
    A smile, yes, everytime I think of you, I smile LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :-D
      you're so sweet, i'm glad i can make you smile <3

      Delete
  2. They're super similar :). I like them with stamping! :)

    ReplyDelete
  3. Volim ovaj efekat,na prvi pogled sam pomislila da se radi o nekom crackle glitter laku ;) bas dobre ljubicaste nijanse

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, ja oduševljena ovim dizajnom, baš mi je super :-D

      Delete
  4. Ljubicasta <3,s njom ne mozes pogrijesiti ;) a sa stampingom je wow O_O!

    ReplyDelete
  5. Sa stamping-om izgleda strava! :D

    ReplyDelete
  6. Nice polish!
    I really like the end result!

    ReplyDelete
  7. I love the effect after stamping *.*

    ReplyDelete
  8. i love the stamping and the colors together

    ReplyDelete
  9. they look pretty much the same and the stamping looks great!

    ReplyDelete
  10. mućkaš aa? ;)
    kako mućkanac izgleda u odnosu na oriđiđi flormar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma original je bio totalno proziran, zato sam mu dodala pigmente i sad ga bar mogu koristiti ;-D

      Delete
  11. super su lakovi :)
    a za jacanje noktica meni najboje pomaze Konad nail hardner (30kn u IBD studiju,imaju i web shop)

    ReplyDelete
  12. hvala :-D
    nisam ni znala za ovo čudo, hvala na preporuci :-D

    ReplyDelete
  13. I'm almost at the point of losing my nails-they are split all the way to the quick-and Ive just been piling polish on to keep them intact-at some point tho------

    ReplyDelete
  14. Super manikura. Izgleda mi kao ljubićasti kamen. Marmor ili nešto slićno. :)

    ReplyDelete
  15. I love comparisons, even when I don't know most of the polishes involved. :) Your stamping looks great!

    ReplyDelete
  16. franken i electronica su mi super, a s evelinom pripazi, meni je malo isusio nokte pa su puno lakse pucali

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto na :-(
      ja sam ga koristila nekih petnaestak-dvadeset dana i nije mi se učinio loš... ma frigat ga, pucaju i ovako i onako :-p

      Delete
    2. a hoce to svi lakovi s formaldehidom napravit, pretpostavljam da ga je uredu koristit svako nekoliko kao onu desetodnevnu kuru, svakodnevno koristenje kao basecoat je ocito previse :)

      Delete
    3. ne valja ni pretjerivati ;-D
      ja sam čvrsto odlučila da nema više lakiranja svaki dan, svaki drugi i dosta :-p

      Delete
  17. super izgleda :) lepa manikura.... sviđa mi se ta diamond look:)

    ReplyDelete
  18. I kod mene ti je tako, malo taman narastu pa popucaju :rolajz:
    A tog Eveline kod nas nema :(
    Fini ljubičasti svi :) I pečatiranje preko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma daj, tvoji su ipak dulji od mojih ;-D
      a tko zna, možda jedan dan i narastu ;-)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...