Friday, April 13, 2012

Essence's spring colors

Hi my friends!


Are you ready for more swatches? Well, ready or not, here we go .
Spremni za još koji swatch? Spremni ili ne, idemo .
wanna be your sunshine, in the shadow
wanna be your sunshine, in the sun
'Wanna be your sunshine' by Essence is a yellow polish with a shimmer. This one was hard to apply... don't really know why, the polish seems kind a watery, the brush left bald spots (maybe it's even my fault because I didn't wear a base coat)... at the end it doesn't look so bad, on pics are three coats, with topcoat. My favorite yellow still remains 'sunny side up' from Essence's collection Sun Club.
'Wanna be your sunshine' od Essence je žuti lak sa shimmerom. S ovim sam imala problema s nanošenjem, četkica je ostavljala prazna mjesta (možda sam čak i sama kriva jer nisam stavila bazu)... na kraju i ne izgleda tako loše, na fotkama su tri sloja, s nadlakom. Moja omiljena žuta i dalje ostaje 'sunny side up' iz Essenceove kolekcije Sun Club. 

c'est la vie!, in the shade
c'est la vie!, in the sun
Essence 'c'est la vie!' is a... milky coral color, I would say, creme. On pics are two coats, no topcoat. Drying time was just fine. I don't have anything like this in my stash, lovely fresh color indeed.
Essence 'c'est la vie!' je... mliječna koraljna boja, rekla bih, klasični krem. Na fotkama  su dva sloja, bez nadlaka. Vrijeme sušenja sasvim ok. Nemam ništa ovakvog među svojim lakićima, svježa proljetna bojica baš.  

passion for fashion, in the shade
passion for fashion, in the sun
Essence 'passion for fashion' is a gorgeous purple creme, my favorite from this bunch. I had no problems with application, the brush is wide, it's easy to work with it, drying time was fine, on the pics two coats, no topcoat. Just take a look at that gloss on the pic in the shade! 
Essence 'passion for fashion' je prekrasni ljubičasti krem lak, moj favorit iz ove hrpice. Nisam imala problema s aplikacijom, četkica je šira pa je lako raditi s njom, sasvim pristojno vrijeme sušenja, na fotkama dva sloja, bez nadlaka. Ma samo pogledajte taj sjaj na slici iz sjene!



On upper pics you see Essence 'gold fever' layered over 'wanna be your sunshine' and 'passion for fashion'. 'Gold fever' is definitely not a polish that you can wear on its own, but it's great for layering. Now, let's give it a treatment which it deserves! 
Na gornjim fotkama vidite Essence 'gold fever' preko 'wanna be your sunshine' i 'passion for fashion'. 'Gold fever' definitivno nije lak kojeg ćete nositi samostalno, ali je dušu dao za začiniti manikuru. 'ajmo mu sada dati tretman kakav i zaslužuje! 
                           
                            



Layered over black it looks just awesome, don't you agree with me!? I love the feeling when I just can't stop staring at my nails
Preko crnog izgleda ludo, slažete se!? Obožavam osjećaj kad jednostavno ne mogu prestat' buljit u svoje nokte .


Till the next polishing... love, Žana


p.s. these product were sent to me for a review 
p.s. proizvodi dobiveni na recenziju

38 comments:

  1. I love the "passion for faion" one. Have to buy it :)

    ReplyDelete
  2. Najviše mi se dopadaju "Passion for fashion", prekrasna boja, i "Gold fever" :-)

    ReplyDelete
  3. Yellow and purple are so pretty! And Gold Fever too :).
    P.S. I know that I'm not the first who gave you it, but I also gave you the Blogger Appreciation Award :).

    ReplyDelete
  4. Lepi su svi. A bas nesto izbegavam te zute lakove samo zato sto boje nokte, cak i sa bazom. Steta, jer ima divnih nijansi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je ovaj bio ugodno iznenađenje baš zato što mi nije obojao nokte, a stavila ga bez baze :-D

      Delete
  5. Svi su super, ali prvi mi je bas poseban :D

    ReplyDelete
  6. We actually got Wanna Be Your Sunshine over here, and I scooped it right up. :) Haven't seen the others, but I think I will be okay without them.

    ReplyDelete
    Replies
    1. you don't have to worry, you have so many brands to choose from ;-D

      Delete
  7. Wow! Rapsodija boja, svi su mi super!:-)

    ReplyDelete
  8. That Gold Fever is out of hand, totally want some! They're all properly bright and fun for spring though, very pretty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. it seems that the gold fever is absolutely must-have of the season ;-D

      Delete
  9. Odlicne su sve nove boje, ali Gold fever preko ljubicastog je pun pogodak, savrsen! Takodje zuti, moram imati

    ReplyDelete
    Replies
    1. moram priznati da sam iznenađena, žutac se svima sviđa :-0

      Delete
  10. Prekrasni su mi svi,ali me goldie iznenadio,izgleda puno bolje na noktima nego u boćici,moram ga imati ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. to mi se dešava naročito sa essence lakovima, na polici me nijedan ne privuče a onda vidim swatch i poludim za lakom ;-D

      Delete
  11. Ti ne možeš prestati buljiti u svoje nokte?A kako je tek meni kad nas svaki put zasljepiš s ne jednom ili dvije kombinacije????Like in the shade...a lot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, tako je meni kad ti objesiš svoje naplavine pa se ne mogu odlučit koja mi se više sviđa ;-D

      Delete
  12. Jedva čekam da isprobam Gold Fever :)

    ReplyDelete
  13. fenomenalni!ljubicasti mi je predivan

    ReplyDelete
  14. Passion for fashion i Gold fever su moji favoriti :)

    ReplyDelete
  15. passion for fashion i gold fever su mi na to buy listi, ali ce pricekat jos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam ih ja brdo na wish listi... neka čekaju ;-D

      Delete
  16. Zucko Wanna be your sunshine mi se najvise svidja!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...