Tuesday, January 10, 2012

It's a sad, sad world...

Hi my friends!


I'm really sad today, too sad . This is just one of the reasons...
Baš mi je današnji dan tuuuužan , a ovo je jedan od razloga... 
One of my favorite polishes - Catrice 'I'm a star' is broken... luckily, I had an empty bottle so I saved some of it. Why, oh why things like  this happens ?
But I have really cute mani to compensate 
Jedan od omiljenih lakova - Catrice 'I'm a star' mi se slomio... srećom, imala sam praznu bočicu pa sam nešto i spasila. Zašto, o zašto se ovakve stvari dešavaju ? Ali imam slatku manikuru kao kompenzaciju .  

It's not as neat as it should be... but what a heck! I used: Essence nail polish 'sunny side up' from Sun Club collection, image plate Sdp 11 by Dashica and black stamping polish by Konad.     
That's it for today, hope you're having better day than me!
Nije baš najurednija... ali baš me briga! Koristila sam: Essence 'sunny side up' iz Sun Club kolekcije, pločicu Sdp 11 od Dashice i crni lak za štambiljanje od Konada.
Za danas je to to, nadam se da imate bolji dan od mog!

Love, Žana

34 comments:

  1. Zao mi je sto ti se bocica omoljenog laka polomila :( Ali zato ti je manikura sjajna,vesela i sam pogled na nju popravlja raspolozenje:)bas su medene pcelice:)

    ReplyDelete
  2. Ajoj, uplaši me, ja mislila nešto ozbiljno bilo. Pa dobro, da si ga spasila, a i ako nebi, kupila bi drugi. :P

    A isto se je meni Sunny Side Up slomio haha. xD

    ReplyDelete
  3. Mimi... evo i kod mene polako djeluje ;-D

    zebra-nails... thank you :-D

    Ivana... baš mi je žao :-(
    da samo znaš kako mi je teško doći do novog laka - potrošim više za autobus nego što lak košta, zato mi i je muka :-P

    ReplyDelete
  4. Šta da ti pričam i meni se ista stvar skoro desila pa znam kako ti je :) Letio je lak i letio i letiooo i na kraju pao, prosuo se po tepihu, regalu, podu :D Razbila se bocica, bas kao i kod tebe. Moj je s medenog mjeseca stradao, sva sreca pa sam ga ranije isprobala :) I mislila sam da ce prezivjeti poklopljen onako, ali se osusio.. Nisam imala viska bocicu .. Hajde, bice lakova :)
    A pcelice su ti super, jako mi se svidjaju :)

    ReplyDelete
  5. Pčelice, pčelice :)
    Moje saučešće zbog laka :)

    ReplyDelete
  6. Oh no, poor Catrice! I had an I Sea You break like that (fortunately swapped for another one).

    ReplyDelete
  7. Prvi puta vidim ovako nešto! Šteta prekrasnog laka! A pčelice su fantastične!

    ReplyDelete
  8. Nije mi se nikada desilo da pukne bočica od laka :) super da si uspjela spasiti nesto..ova manikura je tako medena i vesela.

    ReplyDelete
  9. uf ovo me podsjeca na moju tragediju s undeadom, doduse moja se na kraju prilicno sretno zavrsila, super da si uspjela spasit bar dio :) a pcelica Maja mi je bas slatka ^_^

    ReplyDelete
  10. *sob* i hate when thing like this happen, especially when it's such a pretty polish ! : (
    loll your mani is soo cute though : )

    ReplyDelete
  11. Zao mi je sto ti se to desilo :(. Ali nemoj se nervirati, uvek mozes drugi nabaviti :).
    Pcelice su jako slatke, onako nekako prolecne, taman sam bar na trenutak zaboravila koliko je napolju ocajno vreme.

    ReplyDelete
  12. Zato uvijek treba pričuvati staru bočicu laka u slučaju da se ovako što dogodi :)
    Predivan nail art :)
    Baš sam htjela neki dan staviti žuti lak, ali mi je bio dosadan. Budem si stavila ove crne prugice, jer nemam metalnu pločicu s pčelicom :)

    ReplyDelete
  13. A desi se pokoji loš dan, što ćeš bit će bolje. A ova kombinacija je odlična.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. jajaja, in spanish: la abeja maya!!
    love it!!

    My blog:

    http://lulu-nails.blogspot.com/
    http://lulu-nails.blogspot.com/

    =), bye!

    ReplyDelete
  16. I hope you are recovering from the shock - I never was anything like that happen before...
    And a cute, real summer mani :)
    I would like to pass on the Cute Blog award to you, I enjoy your blog.
    You can pick it up and read the rules on my blog:
    http://mariasnailpolishblog.blogspot.com/2012/01/cute-blog-award.html

    ReplyDelete
  17. grozna sitacija... :( meni je isto tako puko od Catricea From dusk to down i bila sam si sva u Q-u! s vremenom sam postala ljuta i iz inata nisam htjela kupiti istu nijansu opet unutar mjesec dana! taman je trajala akcija ona u kozmu: za kupljena 2 Catrice proizvoda dobiješ lakić na poklon... pogodi koji sam dobila!!! :))) što je suđeno, suđeno je! :)))

    ReplyDelete
  18. Maya... aha ;-D

    Let's polish some nails... hvala ti... baš sam grozna, meni se muka odreći iti jednog laka :-(

    Biberlee... hihi :-D

    Karen... what is this - an epidemic o
    broken polishes bottles ;-D

    Bellen... hvala ti :-D

    S.Art... hvala ti, bolje da su ti sve bočice čitave, i meni je ovo prva ;-D

    Lendoxia... hvala ti :-D

    nail loopy... thanks, i'm glad you like my bees ;-D

    Nails From Fairy Tale... bar nešto valja ;-( a do catrice lakova mi je baš teško doći, zato i jesam tako tužna :-(

    Melody of Beauty... sjetila se i ja toga, baš sam pametna ;-D drago mi je da ti se pčelice sviđaju :-D

    ReplyDelete
  19. LittleMonsterx14... indeed :-(

    Just Cake Girl... hvala ti :-D

    Ghood Ghost... ma bude bolje... hvala :-D

    Ines... hvala draga :-D

    Lur... oh, you saw it too :-D

    Maria... this was my first time too :-( thanks for the award dear, you're so kind :-D

    chica... eh da, ti si sretnica, baš si dobro prošla... meni je taj nesretni kozmo predaleko,više potrošim na bus da dođem do njega nego što unutra kupim pa su mi zato ovi lakići tako dragocjeni :-)

    ReplyDelete
  20. Vidiš da ipak nije sve tako sivo, jer uspjela si dio laka i baciti; ja ga npr, ne bi spasila jer nemam nikakvu bočicu u rezervi.
    A manikura je totalno slatkićka! :)

    ReplyDelete
  21. ma da, moglo je bit i gore, hvala ti ;-D

    ReplyDelete
  22. Hajde, hajde, bice lakova, nemoj biti tuzna, navikla sam na tvoje pozitivne postove, keep your head up ;) :)
    A pcelica Maja je preslatka, uvek me vrati u detinjstvo, predivno si uradila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. šmrc, grozna sam, meni se teško odvojit i od posljednje kapi u bočici :-(
      hvala ti, i meni je maja bila super, jedva bih čekala nedjeljno jutro da odgledam sve one crtiće... to je bilo prije nekih sto godina valjda :-D

      Delete
  23. Am so sorry about your broken polish! That sucks!! Love this yellow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, as you can see, i survived even broken polish ;-)

      Delete
  24. Replies
    1. thanks, but it wouldn't be without your great image plate ;-D

      Delete
  25. It's sad when the favourite things break:( Your bees are super cute though;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, i was really sad... now i'm almost over it ;-D
      ... and thanks :-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...