Sunday, January 22, 2012

Anyone knows this character?

Hi my friends!


Let me introduce you with my early-morning manicure...
Dozvolite da vam predstavim svoju ranojutrošnju manikuru...

First picture taken in the dark, artificial light, second one on natural light, outside. I used Essence nail polish 'replay', two coats, and acrylic paints, with   top coat. Hope you like it .
Prva fotka u mraku, pod umjetnim svjetlom, druga vani. Koristila sam Essence lak 'replay', dva sloja, i akrilne bojice, na kraju i nadlak. Nadam se da vam se sviđa 


Till the next polishing... love, Žana


p.s. now i'm going to tell them that i belong in the european union 

48 comments:

  1. of course i know.. i loved the cartoon when is was little :)))

    ReplyDelete
  2. najsimpaticniji od svih... Snupi i Carli Braun :) divno :)

    ReplyDelete
  3. Oh, Snoopy on a green field playing - I love it :)

    ReplyDelete
  4. It's Snoopy :). Love the manicure! :)

    ReplyDelete
  5. Joj Snoopy obozavam ga i predobro ti je ispao,svaka ti cast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da ne budem neskromna, prilično sam zadovoljna, mislim da sam ga uhvatila ;-D

      Delete
  6. Soooo cute! Snoopy! :) great job!

    ReplyDelete
  7. Pa čovječe ti si sve bolja i bolja! Meni su oni prvi crteži bili odlični, ali ovo je još odličnije (ako postoji ta riječ) :D svaka čast!

    ReplyDelete
  8. A gde je Woodstock??? Snoopy bez Woodstock-a ne vredi! Šalim se... :-)
    Super ti je Snoopy!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... a nešto moram ostaviti i za drugi put ;-D

      Delete
  9. I love Snoopy! It's extremely cute!

    ReplyDelete
  10. Vračas me u dane, kad su crtići zaista bili dobri! :) Super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh da, neke stvari su bile bolje ;-D
      hvala ti :-D

      Delete
  11. It is very very cute
    http://www.ksyustyle.com/

    ReplyDelete
  12. Snuuuuuuupi :) Obozavam ga! :)) Prelepo si ga uradila :)

    ReplyDelete
  13. I LOVE SNOOPY! He looks adorable on your nail accent!

    ReplyDelete
  14. Manikura je preslatka, totalno mi se sviđa!! :)

    ReplyDelete
  15. Vrh (da se tako izrazim) :D
    Svaka čast, oduševljena sam :)

    ReplyDelete
  16. I just love this color! So pretty!!!

    ReplyDelete
  17. Snoopyyyyyy :))) Fenomenalno, draga! Kiss

    ReplyDelete
  18. Noopy Looks great on your nails. :) Thumbs up!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...