Tuesday, July 5, 2011

Essence Holografics

Hi my darlings!


Sorry, this post is only in croatian

Znate da nam je u 'dm' stigla nova Essenceova kolekcija!?
Evo što kažu i kako nam ona izgleda...

essence kolekcija “meet_me@holografics.com”

Uđi u svijet holografskog make-upa, gdje se sjaj stapa s bojama i 3D efektima, zavodljivo se igra tvojim očima, usnama i noktima. Essence ima sve to ove sezone!

Essence “meet_me@holografics.com” trend edition glavni je u make-upu trendova ove godine i nudi raznorazne stilove, ravno iz modnog svijeta! Essence dolazi u svibnju/lipnju 2011 s 3D reflekcijama sunca, svijetlih tekstura za- futuristički početak ljeta!

essence meet_me@holografics.com – kremasto pudrasto sjenilo za oči
Prozračna i lagana tekstura kremasto-pudrastog sjenila za oči na tvojim kapcima reflektira sunčave zrake u prelijevajućim bojama. Dostupno u c01 gagalectric, c02 lil@c i c03 prism@tic white.


essence meet_me@holografics.com – tekući tuš za oči
Teško je ne misliti na ljetno nebo prepuno svjetlucavih zvijezdi kada ugledaš sjajni holografski tekući tuš za oči. Intenzivane, cool nijanse savršeno naglašavaju tvoje oči i daju završni izgled. Dostupno u c01 blue ray i c02 prism@tic white.
essence meet_me@holografics.com – sjajilo za usne
Tvoje usne neće znati što ih je snašlo! Ova nova sjajila za usne, s holografskim sjajem pravo su iznenađenje u dućanima. Njihov sjaj i briljantnost su poput svjetla koje pada na tvoje usne. Dostupno u 01 style for summer nights, 02 style me holo, 03 style me love i 04 style-ish baby!


essence meet_me@holografics.com – lak za nokte
Nokti s prelijevajućim efektima će te držati na prstima! Magične holografske nijanse ovih lakova za nokte kreiraju imresivan cool izgled i ne dozvoljavaju ti da zaboraviš ljeto. Dostupno u C01 gagalectric, C02 lil@c, C03 blue ray, C04 prism@tic white i C05 holoberry.


essence meet_me@holografics.com – ulje za tijelo
Sada možeš imati nježnu, mekanu kožu, u sasvim novoj dimenziji. Essence holografsko ulje za tijelo ostavlja predivan miris i suptilan sjaj te savršeno upotpunjuje tvoj holografski stil!


essence meet_me@holografics.com – narukvica
Cool narukvica s srebrnim privjescima je apsolutni asesoar koji mora imati svaka stilska kraljica! Savršena je za ekstravagantni ljetni izgled koji je izvan svakog vremena i prostora.


essence “meet_me@holografics.com biti će dostupna u lipnju 2011


Što kažete cure, idemo u shopping? 
Vidim par interesantnih stvarčica... ali imam primjedbu na naziv kolekcije, ovo nije holografska već duo-chrome kolekcija, totalno su fulali s nazivom. Naravno, ako se uspijem dočepati kakvog primjerka iz dm-a, obavezno vam ga pokažem  


Till we meet again, love yourself!



13 comments:

  1. In Holland we only got 3 colors of this collection, really weird some stores in Germany also had only 3 and just a few had all 5 of them. The displays were smaller... still don't know why they did that :( I managed to get 4 of these, but unfortunately no holo like like they said but duochrome.

    ReplyDelete
  2. Nekako mi nije sjela ova kolekcija, eventualno ovo ulje....

    ReplyDelete
  3. Kupila sam lak Blue Ray i obožavam ga! :)

    ReplyDelete
  4. Na slikama mi je ova kolekcija bila wow, ali uživo ništa posebno.

    Kupila sam jedino Blue ray lakić i to je to. I to iz drugog puta, imala sam ga u ruci pa ga vratila na policu i onda sam vidjela nekoliko divnih swatcheva pa sam se vratila po njega.

    ReplyDelete
  5. It are nice products.
    Only the polishes are not what I tought about it.
    The holograpic is not seen in it...

    ReplyDelete
  6. vidila, produzila nisam nicim impresionirana

    ReplyDelete
  7. Hvala na informaciji, obratit ću pažnju na essence policu, lakići me zanimaju, volim dvobojne...

    ReplyDelete
  8. Niš mi se ne svidja iz ove kolekcije...Kod mene u dm je dosla, nisam ju ni pogledala kako treba :D

    Dodji si po nagradice kod mene :)

    ReplyDelete
  9. Diana... i haven't seen these yet in stores, so i don't know, but true, they shouldn't name it holographic cause it's not :-)

    Just Cake Girl... nisi jedina ;-)

    Just me and Hohner... blago tebi :-D

    Lalica... i ja lakove kupujem samo po swatchevima, totalno ludo :-p

    ReplyDelete
  10. Shirley... they're not holographic at all, but duochrome :-(

    Lendoxia... bravo :-D

    Marija... onda će ti ovi sigurno biti interesantni :-D

    Irena B... ma bolje, ostat će ti koja kuna u novčaniku ;-)
    joj, idem ubacit i tvoju nagradu, hvala :-D

    ReplyDelete
  11. Lily... so dear, take all of them :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...