Saturday, April 16, 2011

Purple magic

Hi girls!

Zamislite, nekidan sam se sjetila slikati noktiće prije izlaska iz kuće ;-)
Na noktima sam imala s-he 384, krasnu ljubičastu nijansu, dovoljno pokrivnu u 2 sloja i sasvim pristojne brzine sušenja
Guess what, I remembered to take a picture of my nails before leaving the house ;-)
I used s-he 384, lovely shade of purple, great coverage in 2 coats with a decent drying speed

                             

Prva slika na suncu, druga unutra. Vodite shimmer!?
Nokti su mi super kratki. Ispričavam se zbog zanoktica, nisam se sjetila niti namazati ih... ali to nije sve ;-)
The first picture taken in the sun, the other inside. See this amazing shimmer!?
My nails are super short. I apologize for the cuticle, I didn't put any lotion on... but there's more ;-)


Dodala sam golden rose 'care + strong 166', ljubičasti glitter koji puno bolje izgleda u bočici nego na noktu... a možda je problem samo u boji podloge jer se glitter na istoj boji laka jednostavno izgubio :-(
Moram pohvaliti još i golden rose 'quick dry' topcoat... da ne povjerujete, nije ništa sporiji od seche vite-a koji mi je pri kraju, definitivno proizvod iste kvalitete a za puuuuuno manje novaca. Golden rose lakiće sam naručila iz Turske, dbms trend se zove trgovina, oduševili su me komunikacijom :-D
I added golden rose 'care and strong 166', purple glitter that looks a lot better in the bottle than on the nail... maybe the problem is just a base color because the glitter on the same color is almost invisible :-(
I must commend golden rose 'quick dry' topcoat... unbelievably, this one is just as fast as seche vite, definitely a product of the same quality for soooooo much less money. I ordered this polishes from Turkey, DBMS trend store, communications was just the best :-D

And that's all folks!

Till we meet again, love yourself...

p.s. for now, the glass file works just great :-)

20 comments:

  1. Predivan, i ja ga imam, samo ga se nikako ne moze poslikat osim na suncu :D

    Nego gospođo jel znate da ste osvojili Deborah Lipmann giveaway!

    ReplyDelete
  2. taman sam skužila, jej, baš sam happy!!! lol

    ReplyDelete
  3. BAs mi je jako drago zbog tebe :)

    ReplyDelete
  4. I think it looks great with the glitter!

    ReplyDelete
  5. Super barva! Pa glitterček je tud super, res škoda, da na nohtih ni prišel do izraza.

    ReplyDelete
  6. Svidja mi se!pa sa jos malo shimmera mi je odlicno!Volim jako Golden Rose lakove ali ih ovdje kod mene nema za kupit ni pod razno,bas cu pogledat tu trgovinu sto si preporucila:)

    ReplyDelete
  7. I just got a new glass nail file and I am in love!
    Your nails look great! Really like this shade!

    ReplyDelete
  8. Ni kod njih nema Scale jel tako?? :(((

    Imam i ja slične šljoke ljubičaste od Farmasija i tako lijepo daju dubinu ljubičastom laku, malo drugačije izgleda :)

    ReplyDelete
  9. lijepa boja, a mislim da bi gliteri bili bolji na nekom tamnom laku...
    hvala ti što si nam otkrila ovaj dućan, koliki je shipping?

    ReplyDelete
  10. Tega imam tudi jaz in je res lep. Pa tudi drug je krasen, mogoče bi izgledal lepše čez katero drugo podlago.

    ReplyDelete
  11. lijepo lijepo, a ljubicasti glitter bolje nekad na neku drugu boju :)

    ReplyDelete
  12. Boja je vrlo interesantna :)).

    ReplyDelete
  13. thanks dears :-D
    hvala drage moje :-D
    na žalost, ni turci više nemaju golden rose flekića a ni ca holografske lakiće, šteta... a što se tiče cijena sasvim su pristojne, shipping je nekih euro po laku

    ReplyDelete
  14. Jao nikako ne uspevam taj S-he da namazem u 2 sloja. Uvek mu treba 3-4 :(.
    A sto se tice GR, ako hoces, mogu da pogledam jel ima kod nas holo, sve mi se cini da sam videla negde.

    ReplyDelete
  15. Nails From Fairy Tale... ma kod tebe su puno duži nokti pa ode i više laka ;-)
    a što se tiče gr lakova, hvala, već sam se snašla kako doći do njih, meni su napeti flakiesi a njih nema i nema :-(

    Thea... welcome :-D

    ReplyDelete
  16. What a lovely color! :-)
    He don't post it under my name :-S how strange.

    http://www.shirleysbeauty-nails.com/

    ReplyDelete
  17. Shirley... thanks dear :-)
    the blog is sometimes lazy ;-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...