Monday, March 7, 2011

Flakies!!!

Hi girls!

Kako me danas poštar obradovao :-D Dobila sam svoj teško zasluženi (lol) lakić od drage Lalice. Radi se o 'golden rose scale effect #8' i ... joj, kako je dobar!!! Šta mislite koliko mi je trebalo da ga isprobam... jedno 20 sekundi ;-) Na žalost, podloga je slaba, imam s-he 440 na noktima, mliječno bijeli shimmerasti lakić, još uvijek se odmaram od boja... ali on je ove flakije totalno ubio :-/
Today the postman brought me joy :-D I got my hard-earned (lol) polish from dear Lalica. It's a 'golden rose scale effect # 8' and... oh, how good it is! What do you think how much it took me to give it a try... some 20 seconds ;-) Unfortunately, the base is to weak, it's 's-he 440', milky white polish with shimmer, I'm still resting from colors.. but it totally killed this flakies :-/
Nešto se tu vidi... ali jaaaaako loše. Pogledajte kako izgledaju u bočici.
You can hardly see the flakies, but see how it looks in the bottle.
Prva slika na suncu, druga u sjeni, bez blica. Briljantno! Oh, mislim da ću večeras mjenjati lak i tražiti koji se najbolje slaže s ovom krasotom :-D
Hvala Lalice, sto puta hvala, nemaš pojma kako si me usrećila :-D
Idem si buljiti u nokte!
The first picture was taken in the sun, the second in the shadows, no flash. Brilliant! Oh, I think tonight I'll change the polish and look for the one which is best match with this beauty :-D
Thanks Lalica, a hundred times thank you, you have no idea how you pleased me :-D
I'm going to stare at my nails!


Until the next polishing, enjoy yourself...



32 comments:

  1. divan je!!! jedva čekam slikice sa tamnijom podlogom!

    ReplyDelete
  2. Sto mi u bocici dobro izgleda,i jedva cekam neki tvoj super mix s tamnom podlogom,mislim da ovaj zasluzuje da se pokaze u punom sjaju:)

    ReplyDelete
  3. Very nice :-) I love flakies! They look awesome ontop of dark colours xx

    ReplyDelete
  4. Oh I wish I had some flakies. Just like Nicole said, from what I've seen..it looks great on darker colors. :)

    ReplyDelete
  5. Maybe i Mimi... oh da, bude to brzo :-D

    Nicole... you're right :-)

    Olivia... maybe, some day...

    Ixy i Sienna... hvala cure :-)

    ReplyDelete
  6. Krasan je,očekujem nove slikice :))

    ReplyDelete
  7. Pitanjce;zašto ovaj tvoj top commentators mene ne registrira?

    ReplyDelete
  8. eh Nina, Nina... hvala :-)
    a komentator... biće mu zasmetale alkoholne pare... on ti broji sve komentare u zadnjih 500 pa mu malo treba... šta ja znam šta mu je, dobila sam ga takvoga ahahaha :-p

    ReplyDelete
  9. I think you should do some layering on this one! Love flakies!

    ReplyDelete
  10. Nema na čemu draga, drago mi je da sam uspjela spasit tvoju kožicu ;) Vidiš kako ti je sad divna.
    Zaslužila si ovaj lakić 1000%, a sljedeći put ću ti valjda poslati nešto bez ucjene ;) I drago mi je da je stigao do tebe u jednom komadu jer sam ostala bez onih mjehurića.

    Uživaj u njemu i jedva ga čekam vidjet preko nekog tamnijeg laka pa će doći bolje do izražaja.
    Pusa :)

    ReplyDelete
  11. Super lak, res škoda, da so ukinili to linijo lakov.
    Komaj čakam da vidim čez kateri lak ga boš danes nanesla =)

    ReplyDelete
  12. zamišljam ga kakav bi bio s crnim ili tamnoplavim lakom..

    ReplyDelete
  13. Super lak. Se že veselim, da bom videla, kako izgleda preko temnejše podloge.
    Meni so ti laki s flakiji tako luštni. <3

    ReplyDelete
  14. jao super je :))) blago tebi.
    ubija me to sto ovde imamo golden rose na svakom koraku ali tih flakie-ja nema. moracu na kraju da kupim inglot za mnogo vece pare

    ReplyDelete
  15. I love these :-)
    I have that Golden Rose color to :-)
    Nice review again!

    ReplyDelete
  16. Super je lakić, super će izgledati na tamnijoj podlozi, veselim se slikama :D

    ReplyDelete
  17. Ixy... ;-D
    Lacyuer Addicts Anonymous... i think so 2 :-)
    Lalica... bez ucjene? a di je tu motiv? lol
    Just Cake Girl... jel da!? :-)
    colorfulbottle... a ja optimist i sve se nadam da ću se dočepati još kojeg iz ove linije :-)
    Charmpam... i ja, dođe i to na red :-)
    Taya... ma krasni su, samo što ih je teško dobiti :-(
    hermetic... ni kod tebe ih nema, šteta, a ja baš mislila tražit neke veze da ih od gore nabavim... znači,nema flekija :-(
    Shirley's Nail Art... you're so lucky, thanks :-)
    Đinđe... me too, me too :-)

    ReplyDelete
  18. Jesi li prestala buljiti u nokte?? :) Nadam se da ćeš podijeliti s nama sve isprobane kombinacije :)

    ReplyDelete
  19. eh,umirem... ali, ne boj se, čim me uhvati želja za lakiranjem noktiju podijelit ću to s vama :-)

    ReplyDelete
  20. i adore flakies! unfortunately, golden rose doesn't sell this polishes in turkey. =((

    ReplyDelete
  21. Nemo Latte... seriously!? not even in croatia, to bad :-(

    ReplyDelete
  22. Hej vec par dana je proslo i nema novog posta!lakiraj noktice brzo i fotkaj pa da uzivamo u novim manikurama:)Prosto mi je neobicno kad dugo ne vidim nesto novo od tebe:*

    ReplyDelete
  23. Paulina and Toesthattwinkle!... everybody loves flakies, welcome to the club ;-D

    Mimi... eh, mislim da sam vas malo razmazila :-)
    a sad jurim na novim post :-D

    ReplyDelete
  24. hello ! i wan't to by this golden rose. why golden rose doesn't sell this polishe in turkey ? is it made in turkey ?.. so ?
    if anyone know where can i buy this polish,tell me here please, soon as you can, this polish is to die for !!!

    ReplyDelete
  25. Tassa... thanks :-D

    eva... it's made in turkey but they are discontinued, i have no idea why :-(

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...