Friday, January 7, 2011

Thanks!

Bok cure!
Hi girls!

Upravo se sjetih, danas je treća 'mjesečnica' ovog bloga i baš mi se čini da imam razloga za slavlje! U ovo kratko vrijeme blog je imao sasvim dobru posjećenost, imam puno više sljedbenika nego što sam iti sanjala ... hvala cure na podršci koju mi pružate svojim posjetom i komentarom. Hvala vam od srca, ni ne sanjate koliko mi to znači :-)
I've just remembered that today is the third months of this blog and just seems to me that I have reason to celebrate! In this short time, the blog had a lots of visitors, I have a lot more followers than I was dreaming... Thanks girls for the support you give me with your visit and comments. Thank you from my heart, you don't know what this mean to me :-)

Do sljedećeg lakiranja, uživajte...
Untill the next polishing, enjoy yourself...

7 comments:

  1. Čestitam za obletnico, in ti želim še veliko lepih manikur, in veselje do lakiranja v prihodnje =)

    ReplyDelete
  2. hvala draga...nadam se da ćemo zajedno dočekati i koju veću :-)

    ReplyDelete
  3. bravo, nail crazy! volim te čitati i gledati tvoje fotkice.. :-x

    ReplyDelete
  4. I am a new follower...
    but I like your blog very well!!
    so thanks to you girl!!

    ReplyDelete
  5. Cestitam i zelim ti da blog dobije jos puno puno sljedbenika koji ce kao i ja uzivati u tvojim postovima:****

    ReplyDelete
  6. hehehe cestitam na tromjesecnici ^_^

    ReplyDelete
  7. hvala cure, nadam se da i dalje budem dobra i vrijedna vašeg vremena :-)

    renate...thanks,i hope i'll keep up with expectations :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...