Friday, January 7, 2011

Stylish blogger award

Znate, bila sam dobra pa sam zaradila novu nagradu :-) Na ovu sam posebno ponosna jer sam tako u stilu :-) Dobila sam je od Toesthattwinkle i ako već niste, morate posjetiti njen blog jer ima strašnu kolekciju lakova! Hvala draga što misliš da je i moj blog sa stilom :-D
Well, I've been good so I got my self a new reward :-) This one is so stylish and I'm proud of myself...because I'm so stylish :-) This came from Toesthattwinkle, if you haven't already you should visit her blog, she has some amazing polishes! Thanks dear for thinking my blog is stylish :-D
Evo i pravila ove nagrade:
1. Zahvali i linkaj osobu koja ti je nagradu poslala ... učinjeno
2. Podijeli 7 stvari o sebi ... samo što nisam
3. Nagradi 15 novootkrivenih blogova ... teško
4. Kontaktiraj blogere i reci im o nagradi! ... doći ćemo i do toga
So these are the rules to the award:
1. Thank and link back to the person who awarded you this award....done
2. Share 7 thing about yourself..............................................................just about to do that
3. Award 15 recently discovered great bloggers...................................tough
4. Contact these bloggers and tell them about the award!....................we'll get to that :-)
Pa, evo 7 stvari o meni...
1. Na moj treći rođendan operiran mi je desni kuk, da nije danas bih bila invalid
2. U osnovnoj školi svirala sam klarinet
3. Naše kućanstvo se sastoji od 3 čovjeka, 2 mačke i 11 hrčaka :-)
4. Ne volim kuhati...iako ponekad dobijem napadaj želje za eksperimentiranjem i zadovoljavanjem svog nepca i nepca svojih ukućana i prijatelja...ali volim peći kolače :-) 
5. Ono što mrzim više od  kuhanja je pranje suđa :-p
6. Čitam kao manijak, ni sama ne znam broja pročitanim knjigama...iako mi u posljednje vrijeme blog oduzima dosta vremena
7. Najveći izazov u životu mi je biti roditelj, dobar roditelj... preteško je, zahtjevno, nema slodobnih dana ni godišnjeg odmora, nikad ne znate radite li dobro ono što radite...ali to je i nešto što može biti izvor najvećeg zadovoljstva (ako imate sreće)
So, I present...7 thing about myself
1. On my third birthday I've operated my right hip, if otherwise, today I would be a challanged person.
2. In elementary school I played the clarinet
3. Our household consist of 3 humans, 2 cats and 11 hamsters :-)
4. I don't like to cook... atlhough sometimes I get a fit of desire for experimentation and satisfying mine palates and palates of my family members and friends...but I like to make cookies :-)
5. What I hate more than cooking is a dish-washing :-p
6. I read like a maniac, I even don't know the number of books that I've read...although recently this blog takes a lot of my time
7. The biggest challenge of my life is to be a parent, a good parent ... it's to difficult, demanding, no free days or holidays, you never khow what you're doing is good enough... but it's something that can be the greatest source of satisfaction ( if you're lucky) 
  
Cure moje, to je to!
Neću se sad zamarati odabiranjem blogova ... radije bih da se dobrovoljno javite i podijelite par stvari o sebi, a svi blogovi koje ja pratim ionako su novi (barem meni). Ako imate manje od 500 sljedbenika, navalite!
My girls, that's it!
I will not bother selecting blogs...I'd prefer you to volonteer and share a few things about yourself, all the blogs I follow are recently discovered (to me at least). If you have less than 500 followers, dig in!
Do idućeg lakiranja, uživajte...
Untill the next polishing, enjoy yourself...
p.s I must share this with you...
aren't they sweet?

6 comments:

  1. Love the pic =)
    I hate cat's lol but i love everything like hamsters, mouses, rabbits, they're soooo cute ! :D

    ReplyDelete
  2. Divna slika...i sviđa mi se kakve si stvari o sebi podijelila, posebno ova zadnja, realna a opet pozitivna...

    ReplyDelete
  3. taninhah...i love all animals,i can't help myself :-)

    biberlee... hvala...na ljubaznim riječima ;-)

    ReplyDelete
  4. ne mogu vjerovati! ova slikica je preslatka! imaš disciplinirane mačke... nisu nikad došle u napad da zgrabe hrčka? :-o
    veliš, ne voliš kuhati... nije bed, pa imaš sina koji zna ispeći pizzu!! nema straha da ćeš biti gladna! ;-)

    ReplyDelete
  5. Čestitam za nagrado!

    11 hrčkov? Uf... :D

    ReplyDelete
  6. enči... ovo je mladi mucek pa nije siguran jel hrčak igračka ili klopa :-) a od onog što sin napravi odavno bih umrla od gladi :-p

    biba... hvala,nadam se da ćeš je preuzeti ;-)
    ako ti nedostaje hrčak ili dva,samo javi :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...