Saturday, October 16, 2010

Cheetah manicure

Bok,drage moje!
Evo danas jedna jako jednostavna,a po meni,vrlo efektna manikura.
Koristila sam s-he 466 lak za nokte,krasni sivac,kao podlogu,a za konad srebrnog no name kinezića,kojeg i koristim samo za pečatiranje.
Da vas ne gnjavim previše,evo sličica...


Inaće,kao strugalicu za pečatiranje koristim staru karticu,po meni je puno bolja nego metalna strugalica,neće oštetiti pločicu i na uzorku će ostati više boje i time olakšati pečatiranje.Probajte!
Još jedna preporuka,iz vlastitog iskustva jer su takve najbolje - za pečatiranje kostite konad lakove samo ako baš morate,oni na žalost ne podnose nijedan nadlak osim svog pa vam se može desiti da pokvarite rezultate pečatiranja s razvučenom sličicom.
I, konačni izgled...


I eto mice-mace na vašim noktima...ovako se bar možete pretvarati da ste opasnije nego što jeste...ili pokazati svoju pravu ćud :-)
Do idućeg lakiranja,uživajte...

7 comments:

  1. super su mi te životnjski uzorci! nevjerojatno,ali od 30-ak pločica nemam niti jednu sa životinjski uzorkom! :-(

    i da, skužila sam prema komentarima da si otvoria blog, pa sam ti zato bila među prvim (ili prva, ne sjećam se)sljedbenicima:-)

    ReplyDelete
  2. odlično izgleda :) ja sam luda za životinjskim uzorkom i baš sam danas mislila srediti nokte, pa ću vjerojatno pokušati rekreirati tvoju ideju :D

    ReplyDelete
  3. Tek sad vidim komentare...al' bolje ikad nego nikad
    Joj Ana - 30-ak pločica...kad ću ja dogurati do te cifre,pitam se pitam...
    Hvala princess eden,u međuvremenu sam otkrila i tvoj blog :-)

    ReplyDelete
  4. Lepo. Ja imam samo 2 pločice koje sam dobila na poklon, ali nikako da krenem da ih isprobavam, moraću da se nateram..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam bolesna s ovim pločicama, čine mi se k'o pokemnoni - moraš ih skupit sve ;-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...